reklamation

Hvordan reklamerer jeg over en vare?

Når du handler hos Raiment har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen ombyttet eller pengene tilbage, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Venligst udfyld den vedlagte returnota med årsagskode for reklamationen. Ønsker du en ny vare, så kontakt venligst kundeservice på +45 27 21 23 72.

Når reklamationen er godkendt, krediteres varen på din faktura. Har du betalt med kreditkort, tilbagebetales beløbet til det anvendte kort.

Hvad gør jeg hvis en vare mangler i pakken?

Venligst send en skriftlig information til os på kundeservice@raiment.dk.

Pakke beskadiget ved levering, hvad gør jeg?

Du skal nægte modtagelse af pakken. Hvis du ønsker at få tilsendt en ny pakke venligst kontakt os på kundeservice@raiment.dk

Forkert vare leveret

Skulle du have modtaget en pakkefejl, beklager vi naturligvis dette, og beder dig kontakte kundeservice på tlf +45 27 21 23 72 eller kundeservice@raiment.dk